Valorant Yoru replikleri ve sözleri özel yetenekleri siz değerli ziyaretçilerimiz için hazırlandı. Oyunda, oyuncular farklı karakterleri seçebilir ve bu karakterlerin benzersiz yeteneklerini kullanarak rakip takımı yenmeye çalışır. Bu karakterlere “Ajan” denir ve her biri farklı ülkelerden gelir. Yoru, Valorant’ta kullanılabilecek ajanlardan biridir.
Yoru, Japon kökenli bir duelist karakteridir ve oyuna Episode 2, Act 1 ile birlikte eklenmiştir. Yoru, zaman ve uzayla oynayarak düşmanlarını şaşırtmaya ve arkalarına sızmaya odaklanan yeteneklere sahiptir. Ayrıca, Yoru oyunun lore’unda (hikaye) zaman ve boyutlarla ilgili özel bir rol oynamaktadır.
Yoru Replikleri
Geri sayım başladı.
Zaman benim kontrolüm altında.
Bu düşmanlar benim gerçeklikte neye dönüştüğümü görmeye hazır değil.
Gerçeklik sadece bir perspektiftir.
Zamanın kollarında kaybolmak üzereyim.
Bu sefer hiç şansları yok.
Geçmişteki hataları düzeltme zamanı.
Kim demiş zamanla yarışılmaz diye?
Bunlar ölmeyi bayılmak sandı galiba.
Paralel evrenler bile beni durduramaz!
Beş tane daha gönderin bir daha yapalım.
Zaman kum saati gibi akıp gidiyor.
Zakolar bize kafa tutuyor. Öteki tarafı çok merak ediyorlar galiba.
Saniyeler içinde orada olacağım.
Gizlenerek gidip hepsini öldürsem daha kolay, çok karıştırmaya gerek yok.
Bana kimse yetişemez!
Silahları diyorum, kullansanıza… Fena değiller.
Geleceği bugün şekillendirelim.
Beş düşman var beşi de benim. Kimseye vermem.
Sonsuz olasılıklar arasında bu yolu seçtim.
Keyfim hiç yerinde değil, acısı onlardan çıkacak.
Dakikalar? Hayır, saniyeler içinde zafer kazanırım.
Amma da büyüttünüz olayı bana bi sopa getirin anınada çözeyim.
Zaman, müttefikim.
Takım oyunu diye tutturdunuz. Tamam lan sizin hatrınıza deniyeceğim.
Önce geleceği gör, sonra zaferi.
Saat tik tak ediyor, acele et.
Zamanın efendisi, savaşın efendisi.
Geçmiş, gelecek, şimdi… Hepsi aynı.
Sageyi niye getirmişler ki? Şimdi ikişer defa ölecek mallar.
Yoru Yetenekleri
Fakeout (C): Yoru, düşmanları şaşırtmak için sahte adım sesleri yaratır. Bu yetenek, Yoru’nun düşmanlarını yanıltmasına ve onları yanlış yere yönlendirmesine olanak tanır.
Blindside (Q): Yoru, bir flaş bombası atar. Bu flaş, duvarlara çarptığında patlar ve Yoru’nun düşmanlarını kör eder, böylece onlara karşı avantaj sağlar.
Gatecrash (E): Yoru, bir ışınlanma noktası yaratır ve bu noktaya istediği zaman ışınlanabilir. Bu yetenek, Yoru’ya haritada hızlı ve beklenmedik hareket kabiliyeti sağlar.
Dimensional Drift (X): Yoru, ultisiyle birlikte alternatif bir boyuta geçer. Bu boyutta, Yoru düşman tarafından görülemez ve onlara saldırı yapmadan arkalarına sızmak için bu yeteneği kullanabilir.
Yoru, özellikle sinsi taktikler ve düşmanın arkasına geçerek hızlı çatışmalara odaklanan oyuncular için iyi bir seçenektir. Yüksek hareket kabiliyeti ve düşmanları şaşırtma yeteneği, doğru kullanıldığında Yoru’yu oldukça etkili bir ajan haline getirir.